My Love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 4, 2010

?????

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha pengasihani...

For the rest of my life, I already open my eyes...
Bile ditanya pada hati kembali, rasanya hati masih belum bersedia sepenuhnya serta masih belum dapat menerima seadanya dengan sebuah ikatan yg dinamakan perkahwinan.

Bila tanya pada diri sendiri: "Aku tiada jawapannya"
Bila 'dia' tanya: "Awak sanggup terima saya seadanya"
Aku jawab: "Saya sanggup je...." (dijawab dgn rasa yg sangat ragu2)
Bila ditanya pada ibu: Ibu gelak dulu...kemudian ibu jawab "Kalau baru kenal dua tiga hari, ibu berat untuk menerima"
Bila ditanya pada ayah: "Stop talking about this nonsense right now. Maybe we need to go for a holiday to discuss about this matter. Just concentrate on your final exam"

Aku sebenarnya masih belum dapat apa2 petunjuk dariNya lagi...
Mungkin aku perlu fikirkan kembali atau terus menolak. Semuanya masih belum pasti lagi...

2 comments:

Dendei said...

Salam...

Jawapan sudah di depan mata..
Usaha sudah..tawakal saja..
Beri saja jawapan spya masing2 tidak keliru lagi..

Jangan dirisaukan ttg jodoh..
Kalau bukan skrg..InsyaAllah satu hari nanti..
Kalau bukan di dunia..InsyaAllah, di akhirat nanti...

:: Fahami erti sebuah perkahwinan...

"aku mencari seorang lelaki bukan untuk dijadikan suami, tapi aku cari seorang suami untuk dijadikan pemimpin, teman, sahabat dan kawan yg dapat membawa aku kepada-NYA"

Wallahu'alam

3p4h said...

Setuju kata2 org di ats =)