My Love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 31, 2010

Bahagia...


"Memberi akan lebih gembira daripada menerima dengan syarat kita memberi dengan kasih sayang. Tanpa kasih sayang, kita tidak akan gembira dengan memberi.
Justeru, awas....
sekiranya kita memberi tetapi tidak gembira lagi bererti kasih sayang dalam diri telah terjejas."

Aku gembira kerana hari Ahad lepas,
Aku dapat hadiah dua buah buku....
Kelmarin aku dapat coklat....
Semalam pun aku dapat coklat lagi....

Akan datang pada 25 April,
Aku bakal menerima teddy bear besar....

Aku bersyukur pada kalian kerana membuat aku bahagia sekali....
Moga-moga pahala yang besar milik kalian kerana membuat orang lain gembira....

Aku bersyukur padaMu Ya Illahi,
Kerana Engkau membuat aku bahagia dan gembira melalui mereka semua....

6 comments:

Unknown said...

x nak share ke cokelat tu? huhuhu

Unknown said...

x nak share ke cokelat tu? huhuhu

3p4h said...

Nak coklat kak!!! Sy p gombak t, sy tebus drp akak ya. Weee (^_^)

Puteriku Sayang said...

To Fakhrul: Huhu...mana boleh, ni org yg bagi...klo nak share pun jauh..

To Epah: Akak tak nak share ngn Epah...Patutnye Epah yg kena buat akak bahagia dan gembira....haha

3p4h said...

T_T huh...

Faridah Mohd Tap said...

dalam Islam pun kita dianjurkan untuk memberi hadiah..tapi tak semestinya dalam bentuk material...

oleh kerana aku ni tak dak la kaya nak bagi meterial..so aku ganti dengan hadiahkan fatihah pada semua sahabat2 aku...

cubalah kau amalkan, insyaAllah, kau akan rasa sangat bahagia.

p/s: ermmm..macam mana nak kahwin ni, masih lagi bermain dengan anak patung...