My Love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 3, 2009

Hari ini dan semalam...



Alhamdulillah...


Entah kenapa, semalam dan hari ini adalah hari yang paling gembira buat aku. Semalam sebab keluarga aku datang UIA melawat aku. Gembira sangat2 sebab dah lama tak jumpa keluarga. Diorang datang ke KL sebab nak hantar adik aku ke Kajang. Dia akan mendaftarkan diri untuk bekerja di TNB. Pastu semalam jugak aku berjaya buat map test dengan jayanya walaupun map tu menggunakan bahasa yang memang aku tak paham. Tapi sir cakap: "No, you must master in this map even it using different language"... Alhamdulillah.




Dan hari ini...


Aku gembira sangat2 sebab aku berjaya jawab quiz dengan cemerlang dan jayanya. Syukur alhamdulillah dengan redhaNya aku berjaya. Sekarang ni barulah aku rasa seperti "love history...love yourself". Thanks Sir because you teach me how to admire and love history.




Sekarang ni aku rasa bagaikan puteri...haha




Tapi hari ini jugak...


Aku rasa terpukul dengan tiga isu utama di dada akhbar. Isu mengenai kes penceraian, buli, dan politik. Hmm, apalah nak jadi dengan negara sekarang ni?? Pening aku dibuatnya. Ketiga-tiga isu ni semuanya berkaitan diantara satu sama lain. Kalau tak ditangani dengan segera, maka akan musnahlah masa depan negara. Dan disebabkan isu ini jugaklah, aku telah diberi satu assignment oleh Abg Kerol...huhu

1 comment:

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

Teruskan perjuangan wahai ukhti...dan jangan mudah mngalah...insAllah,kejayaan milikmu..Ameen