My Love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 17, 2010

Terima Kasih....

Niat dihati ingin menukar background blog kepada yang lebih cantik sikit...
Tapi..aku ni mana la pandai sangat bab2 ni...

Blog ni pun org yg tolong buatkan...

Aku mintak tolong Shida ajarkan...

Dia ajar, pastu dia terus masuk bilik dia sebab esok dia nak exam...

Aku pun malas nak kacau dia...


Jadi, aku pun cubala buat sendiri...

Bila aku buat sendiri, lain pulak jadinye...

Habis semua gadget yg ade hilang...


Bila tgk blik blog tu...

Nampak mcm pucat lesi je...

Waktu tu aku rasa macam jiwa aku dah mati je...
Rasa macam nak buang je blog ni...
Malas nak tengok dah...


Dengan rasa tak malunye...

Aku msg pembuat blog asal ni...

Waktu tu aku memang dah putus asa...

Sebab aku memang tak tau nak cari balik semua yg hilang tu...


Jadi, dengan muka yg sangat tebal...

Aku suruh pembuat asal blog ni...

Untuk tengok balik dan cari apa yang patut dicari kembali...


Hari ini...

Bila, aku buka kembali blog aku...
Background dah berubah...

Semua yg hilang pun dah kembali semula...
Barulah jiwa ni rasa hidup kembali...


Kepada beliau,


Sekalung penghargaan diucapkan....Budi dan Jasamu takkan ku lupakan...Beliau adalah orang yang sangat banyak membantu aku dalam bidang IT ni...Beliau selalu aku susahkan dengan masalah2 IT ni...Maaf ye...Tu lah, sape surah pandai dalam bidang ni...(",)

2 comments:

Amirah Al-Urduni said...

Syafa,lps ni kne blja ye hal ehwal IT.as a muslimah milenium,la budda kita mmg kne tahu sume asas2 ni. at least bila ada yg nk 'kaco' kita dpt detect esp puak2 perosak Islam ni. sama2 kita tingkatkn diri.chaiyok

Puteriku Sayang said...

Hmm...betul tu...tp aku ni mmg lembap skit bile bab2 IT ni..mmg lemah sgt2 sbb cukup malas n liat nk explore...huhu. Apa pun, Syukran Ya Ukhti...