My Love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 26, 2008

Induksi Pimpinan PKPIM 08/09...

"Rencanaku Yang Baru"

Alhamdulillah, tamatlah sudah induksi pimpinan PKPIM sesi 08/09 yang telah berlangsung pada 21-23 November bertempat di Janda Baik. Maka dengan ini, bermulalah kehidupan ku yang baru sebagai hamba di muka bumi ini. Baru aku sedar, tanggungjawab yang aku pikul sekarang sudah semakin berat. Aku harus laksanakan amanah yang diberi sebaik mungkin. Bila sekali hati sudah terikat, insyaAllah selamanya akan terus kekal di medan yang aku sendiri pilih tanpa paksaan dari mana-mana pihak.

Objektif utama induksi kali ini adalah:
- Untuk membina Ukhuwwah Islamiyyah
- Merancang perjalanan gerakan
- Menilai prestasi gerakan

Hasil daripada induksi kali ini, aku gariskan tahap yang perlu aku capai untuk terus berjaya di masa akan datang.
My Key Performance Index (KPI):
- Gandakan bilangan buku yang dibaca
- Menghadiri program2 ilmiah
- Menulis seberapa banyak artikel dan diterbitkan
- Program2 yang dirancang harus dilaksanakan
- Kader ahli2 baru
- Penuhkan ilmu didada
- Jangan hanya jadi penumpang tapi suarakan pendapat

Dan yang paling utama aku kena FOKUS! FOKUS! dan terus FOKUS!... Aku sangat mengharapkan bantuan, sokongan, dan tunjuk ajar dari pelbagai pihak agar aku mampu untuk terus maju ke hadapan dan terus Istiqamah...


Moto HEWI:

"SEGAR, GEGAR.... MARA KE HADAPAN !!!
Didoakan agar HEWI2 terus Istiqamah, tabah, dan kuat untuk meneruskan perjuangan. Tanpa kalian...mungkin institusi kita akan sedikit pincang...huhu. kerana disebalik kejayaan lelaki pasti ada wanita yang menjadi penyokong mereka...

No comments: