My Love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 6, 2009

Entah Kenapa...


"Akak..akak kenapa ni??"

"Entahla, akak pun tak tau la kenapa..."

"Takpe, Yati buat je la kerja Yati...nanti tak siap plak"

"Akak, akak janganla tension2..nanti Yati tolang akak buat ye..."

Aku sendiri tak mengerti...

Kenapa hari ini, hati cepat sangat nak terasa...air mata ni mudah sangat nak mengalir. Hmm...pelbagai ragam perangai yang mesti aku hadapi. Sahabat yang selama ini sangat memahami dan yang tak pernah mengecewakan aku pun turut buat aku terasa hati. Lemah sangat diri ni...Bingung aku dibuatnye...

5 comments:

Atiqah Talib said...

salam..kuatkn smgt kak syafa..
tenang2kn diri..
itu smeua cabaran utk menguatkn jiwa akak...

^_^

Atiqah Talib said...

em, nanti sy bg akk lagu albi nadak eh..ade je sbnrnye dlm hp sy..sy letak dlm folder lain..hehehe

Unknown said...

sape lah sahabat yg x mngerti ko tu ye?? ke ko x trangkn kt sahabat tu.. kkadang mereka x prasan.. huhu

Puteriku Sayang said...

To Kamyap:
Seorang sahabat yg bnr2 mengerti dia akan faham sendiri tanpa perlu diterangkan secara detail...tah la, mungkin sebab kita dtg dari planet yg berbeza. Jadi persefahaman tu sukar untuk diperolehi...

Puteriku Sayang said...

To Tiqah:
Thanks dik...
Takpe, lagu albi nadak tu akak dh dapat.aritu kwn akak bg...