My Love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 28, 2009

Di Sebalik Diri Ini…


Aku suka tengok cerita-cerita fairy tales dan juga cerita-cerita yang berkaitan dengan seorang puteri. Dari kecil sampailah sekarang aku masih suka tengok cerita-cerita yang macam ni. Dan akibatnya… aku teringin sangat nak jadi PUTERI MAHKOTA. Huhuhu… Apa yee perasaan jadi seorang puteri ni?? Seronok atau membebankan?? Aku tiada jawapannya… Hahaha..

Syafa!!! Please stop dreaming. Impian yang sudah pastinya tidak akan tertunai. Ini semua karut dan merepek je kan??? Tapi inilah yang aku rasa…tak tau la kenapa aku nak sangat jadi seorang puteri. Sebab apa ye?? Mungkin sebab dah terpengaruh dengan cerita-cerita yang aku dah tengok kot…

Hmm… ni dah macam subjek Creative thinking plak dalam tajuk Provocation and Movement iaitu wishful thinking.. PO! I wish I can be a crown princess…Huhu. A wish that is impossible to fulfill. Tapi setiap individu tu bebas kan untuk mempunyai impian gile.

* Sekarang ni, aku dah pun menjadi seorang puteri. Tapi puteri di hati ibu dan ayah laa.. Dan disebabkan ini jugaklah nama blog aku puteriku sayang…huhu




No comments: