My Love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

Why???Why???Why???


Kenapa Herbalife??? Because I want to change people life...I want to share with others about the healthy diet...I love people around me...I want to see their smile everyday...

Banyak ungkapan yang tak dapat nak diungkapkan melalui kata-kata...apa yg aku tahu, aku sayang sangat dengan Herbalife...tido pun teringat HL, bangun pagi pun terus ingat HL, tiap2 hari fikir pasal HL...dan HL juga buat aku banyak sangat menangis bila bertemu dengan Sang Pencipta...HL juga buat aku banyak mendekatkan diri dengan Allah...setiap hari HL buat aku jadi org yg sangat bersyukur...HL juga buat aku jadi org yg sangat bermotivasi tinggi, mengubah cara hidupku dan menaikkan lagi semangat aku utk menjalani hari baru kerana permulaan hari baruku sangat bermakna...

Bagaimana aku mengenali HL???
2 tahun yg lps, roomate aku salah seorang pengguna HL...tp dia tak pernah pun cite lbih2 kat aku ttg HL...yg aku tgk dia minum setiap hari, tp lps tu dia berhenti...skrg ni dia baru nak mula balik slps aku ckp aku dah pun menjadi agent of changing people's life...

Al-kisahnya bermula begini...
Ade sorang senior ni yg kenalkan aku dgn HL...setiap kali online FB, dia mesti tegur n cite psl HL...ayat dia power gak, tp aku tak mkn ngn ayat2 dia.sampi satu tahap, bile dia onine je aku terus offline...pnh smpi satu tahap, sbb aku kesian kat dia aku setuju nak jumpa tp tak jadi jugak nk jumpa sbb roomate aku tak nak teman...I'm not going alone to see him...then, cancel that meeting...

Bila ada prog yg dia in charge, ade gak dia msg ajak tlg tp aku tak sempat nak layan...i'm just ignore him...sampilah satu hari tu, dia dtg ofis aku sbb nak jmpa org lain. Disebabkan dia nmpk mcm dah stabil hidupnya, aku suh dia blanja lunch...dia ckp, bleh je...nak mkn ape???kwn aku terus ckp mcD....

Dari situ lah dia memulakan ceramah kesihatannya...he talk with confident and walk with confident...his spirit and level of confident make me think deeply...then starting from that moment, i decided to be the product of the product....i'm really happy with my own result...

Dia selalu ajak aku gi bermacam2 event...mulanya aku cma nak guna product je bkn nak jdi agent of changing people life...tp dari semasa ke semasa aku didedahkan dgn b'mcm2 perkongsian yg membuatkan aku mula utk serius....untill now i'm still learning....thank you Allah and thank you bro....

No comments: