My Love...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 20, 2010

Nilai Kasih Sayang Ibu dan Ayah



Jasa kalian tak dapat aku balas

Kasih dan sayang kalian tak dapat ditandingi

Walau dengan emas dan permata sekalipun

Kasih dan sayang yang kalian hulurkan lahir dari hati yang tulus suci

Tiada paksaan dalam memberikan kasih dan sayang

Kadang-kadang, aku cemburu dengan ketabahan kalian

Aku berfikir sendiri….

Mampukah aku untuk menjadi sekuat dan setegar kalian??

Mampukah aku jadi ibu dan ayah sebaik dan seikhlas kalian??

Nilai kasih dan sayang kalian tiada tandingan

Semoga Allah merahmati dan memberkati kalian

Hanya Dia yang mampu untuk membalas jasa kalian

Aku bersyukur menjadi anak kepada MOHD SHAHIMI MOHD NORDIN & ROHAYA LA

Kasih sayang yang ibu dan ayah berikan buatkan aku menangis sendiri… selama aku hidup dimuka bumi ini, aku terharu dengan kasih sayang yang Allah sandarkan pada kalian kepada aku insan yang lemah lagi dhaif ini… Semoga kalian berada dibawah lindungan dan rahmat dari Illahi…

No comments: